7 lutego 2014

Sen

Podobno niemowle przesypia wieksza czesc dnia, podobno sen leczy, podobno w czasie snu dzidzius rosnie i podobno, a raczej napewno jest to czas odpoczynku nie tylko dla maluszka ale i dla mamy ;)

Ze snem Olenki nawet nie jest tak zle, od tygodnia malutka sypia rowniez popoludniami i to nie przez 15 minut ale przez ok 3h, nocki jak do tej pory przesypiala dosc ladnie, oczywiscie poza wyjatkami kiedy to na przyklad miala katarek albo cos ja bolalo. I tak tez wlasnie bylo dzisiaj... Nasza Myszka obudzila sie na cycusia o 3 i tak oto zakonczyla swoj sen.. Kurcze myslalam ze po prostu usnie razem ze mna jeszcze raz, ale nie.. Troche bylo to dla mnie dziwne, bo nigdy to sie nie zdarzylo, no i nad ranem chyba dowiedzielismy sie co bylo tego powodem- Oleńka dostała jakąś paskudną wysypkę na brzuszku, pleckach i po bokach główki.. Wczoraj ulala dosc duzo mleka (po zjedzeniu porcji mm, poniewaz sie dokarmiamy) i to tez bylo dosc dziwne. Teraz czekamy na tatusia i pakujemy sie do pani doktor. Zastanawiam się co to moze byc, jak na moje oko to raczej jest to uczulenie na mleko ale mam nadzieje, ze pani dr powie nam dokladnie czym to jest spowodowane. 

Choc na ogól Olenka zasypia sama to przed chwila usnęła przytulona do mamusi i wyglada tak:)

Mój Aniołek:*

Wy tez tak macie? Że moglybyscie patrzec godzinami na swoje spiące aniołki :)?

1 komentarz:

  1. jeju jaka śliczna jest, ma taką słodką minkę :) ja też uwielbiam oglądać naszego synka podczas snu. jest taki spokojny aniołek <3 chyba większość zdjęć robię śpiącemu :)

    OdpowiedzUsuń