25 stycznia 2014

Zaczynamy :)

Mam na imię Kinga, mam 22 lata, właśnie zmierzam do końca mojej edukacji, od 27.10.2012r. jestem  mężatką, ale tak nade wszystko od 18.10.2013r. jestem MAMĄ:)
Odkąd zaszłam w ciążę z ogromnym podziwem i radością przeglądałam blogi innych mam. Jeden prześcigał drugiego, ale z każdego biło coś bardzo pozytywnego:)
Z jednej strony zazdrościłam mamom takiej ogromnej pamiątki, a z drugiej sama nie miałam odwagi na to by zacząć publikować swoją.
Ale dość już tych wątpliwości:)!!! Mam cudowna córeczkę...
(Chwilka, muszę iść nakręcić jej karuzelę w łóżeczku, żeby moc dokończyć:p)
Tak więc mam cudowną córeczkę Olę:), męża (z wadami, ale w końcu księcia nie szukałam;)) i kupę radości na co dzień z tego, że mam fajną rodzinkę, którą baaaaaaardzo kocham.
Czas mija strasznie szybko, moja mała Myszka ma już 3 miesiące (!), dzień mija za dniem, a ja z bólem uświadamiam sobie, że to co było nigdy nie wróci. Dlatego, aby uchronić wszystkie nasze wspomnienia od zapomnienia zaczynam pisać bloga.
Nazywać się będzie: Oleńka i jej mały, wielki świat. Dlaczego? Bo bloga piszę ja, jej mama, ale to Oleńka jest motorkiem napędzającym całą tą zabawę i dedykuję go właśnie jej:)
Ale jest jeszcze jeden powód dla którego, chcę prowadzić tego bloga, jestem przede wszystkim mamą i żoną, trochę studentką. Macierzyństwo i małżeństwo to piękne stany, ale łatwo się w nich zagubić, dlatego, chcę tworzyć tego bloga właśnie po to, aby nie dać się w tym wszystkim zwariować.
Od dziś zaczynamy nie tylko tego bloga, ale i nasze ciekawsze życie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz