5 kwietnia 2014

Starszy brat? :)

Miec starszego brata bedac jedynaczka? Niemozliwe? A jednak:) Oleńka ma kuzyna, Łukasza. Nie macie pojęcia jak ona się cieszy kiedy go widzi:)
Wiecie co wtedy robi?
Piszczy!!! Mam wrażenie że gdyby tylko mogla to wyskoczyła by z moich rąk i poleciała w jego stronę:)
A co na to Łukasz? 
'Ale ona mnie uwielbia' -skromnie, prawda?;)


Te dwa małe smerfy spędzają ze sobą bardzo dużo czasu, razem spacerujemy, bawimy się, odwiedzamy się nawzajem. Mimo różnicy 4 lat, mam wrażenie że tych dwoje świetnie się 'dogaduje';)

Na początku ciazy bylam przekonana, że Ola jest chłopcem:) Myślałam wtedy, że to dobrze bo w przyszłości będzie mógł być starszym bratem, który będzie trzymał w ryzach rodzeństwo, ale teraz jestem szczęśliwa, ze Oleńka jest z nami i tak sobie myślę, że posiadanie starszej siostry też ma swoje plusy. Przynajmniej tak mówią moi młodsi bracia;)

Nasza Oleńka jest pierwszym dzidziusiem więc wydawało by się, ze nie może liczyć na starsze rodzeństwo, ale ja już teraz wiem że pomimo bycia jedynaczka nasza Oleńka ma już swojego 'starszego brata':)

A nad młodszym rodzice popracuja za kilka lat;)


P.S. No wlasnie, a wy drogie mamy po jakim czasie planujecie (lub zaplanowalyscie) poszerzenie rodziny? :)


5 komentarzy:

  1. Fajowo, że Ola ma takiego kuzyna, z którym się super dogaduje :) Chciałabym żeby Kubuś też miał jakieś kuzynostwo mniej więcej w swoim wieku.

    A jeszcze co do jedzenia - my mamy książeczkę z Hippa (chyba jest bardzo podobna do tej z Bobovity). Z chęcią poczytam jak u Was wygląda rozszerzanie diety (jak zaczynaliście, od jakich ilości itd. :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że córcia ma jakby brata:) Myślę, że istotne jest by od małego pociecha miała kontakt z innymi dziećmi. Maluchy na zdjęciu urocze:)
    Ja także cieszę się, że mój Jasio ma troje kuzynów: jeden 4 lata starszy, pozostali liczą zaledwie 2 wiosny więcej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie mi bardzo zalezy na tym zeby Olenka miala kontakt z innymi dzidziusiami. Wiem jakie dzidziusie-jedynaki mogą mieć charakterki;)

      Usuń
    2. Hm, ja nie znam rozpieszczonych jedynaków w zasadzie (tak wbrew obiegowym opiniom;>) aczkolwiek dla zdrowia psychicznego malucha i rozwoju społecznego kontakt z innymi dziećmi jest ważny:)

      Usuń
  3. Fajnie, że tak reaguję :)
    Dzieci tak bardzo ciągną to innych dzieci :))

    OdpowiedzUsuń